19th Ave New York, NY 95822, USA

01.10.2020

Inspired by… Triennale Brugge 2021

Heb je een concreet evenement in gedachten of zou jij, je vereniging, organisatie of school Inspired by Triënnale Brugge 2021: TraumA graag iets willen organiseren? Stel je dan kandidaat voor het Inspired by-label 2021! Triënnale Brugge lokt driejaarlijks heel wat nationale en internationale bezoekers naar de Brugse binnenstad. Het thema voor 2021 'TraumA' spreekt tot de verbeelding en wekt ook heel wat inspiratie op bij andere creatieve geesten. Misschien ook bij jou of je organisatie? Vul tegen 8 maart het formulier in.

Naar aanloop van haar derde editie stellen Triënnale Brugge en haar partners opnieuw een uiteenlopend programma samen. Ochtendwandelingen, inspirerende lezingen, diepgaande gesprekken of lachwekkende filmvoorstellingen; volgende zomer verdiepen we ons in een nieuwe wereld tussen droom en nachtmerrie, verbeelding en realiteit. Brugge en daarbuiten in al haar facetten.

We voelen ook van onderuit heel wat initiatieven borrelen, ideeën die we niet links willen laten liggen en mee willen promoten onder het label Inspired by.
Hoe? Dat lees je hieronder.

Inspired by?

Welke ideeën komen in aanmerking?
Een huisconcert, opendeur, tentoonstelling of picknick, alle voorstellen die voldoen aan de randvoorwaarden worden in overweging genomen.

Wat zijn de voorwaarden?

  • Het initiatief vertrekt vanuit de thematiek van Triënnale Brugge 2021: TraumA en speelt hier inhoudelijk op in door het concept te kaderen, verbreden of linken aan de lokale context.
  • Het initiatief werkt verbindend en heeft een gericht kwaliteitsvol (artistiek) doel.
  • Het initiatief wordt gedragen, georganiseerd en gefinancierd in eigen beheer.
  • Het initiatief vindt plaats naar aanloop van, tijdens of kort na Triënnale Brugge 2021 (april – oktober 2021).

Ja, ja, ja en ja? Fijn! Wat kunnen we voor jou of jullie betekenen?

  • Een selectie voorstellen die een artistieke bijdrage levert aan de inhoudelijke lijnen van Triënnale Brugge ontvangt van ons een digitale bevestiging en krijgt een Inspired by-label toegestuurd.
  • Het Inspired by-label kan als promotiemiddel worden meegenomen in de eigen communicatie, maar meer nog, Triënnale Brugge neemt het initiatief ook mee in de eigen communicatie en kalender.
  • Het initiatief wordt onder de noemer Inspired by Triënnale Brugge, samen met de eigen programmatie gecommuniceerd en gepromoot via haar digitale en offline kanalen.

De inschrijvingen voor Inspired by… zijn afgelopen.

Kriebelt het, maar heb je nog geen concreet idee? Hieronder alvast een inspiratiefilmpje, opgemaakt door De Toekomst van Brugge, met Inspired by-projecten die zijn opgezet in het kader van Triënnale Brugge 2018: Liquid City | Vloeibare Stad.

Heb je vragen? Contacteer ons. We kijken uit naar jouw of jullie voorstel.